MIKA

2009-10-19
20:26:24

2009-10-19
Halloj.

Idag har jag varit i skolan, af två muntliga redovisningar, i psykologi och naturkunskap. Gick fint.
På samhällskunskapen fick vi reda på vad vi fick för betyg, vi hade ju prov förra måndagen. Det var ett prov där man högst kunde få VG, och jag fick högsta, dvs VG. Skönt!

Imorgon har jag sovmorgon till 11.15 ungefär, sen har jag bara idrott, sen ska jag hem och städa, sen klockan 17.00 ska jag vara på Arenan med textgruppen, vi ska se på film. Hehe.

5 dagar kvar tills jag åker iväg härifrån till min älskling!
Längtar.
<3

// Mika
Kommentar:
#1: Nette

Grattis till VG:et. :) Önskar att jag kunde säga att det går lika bra för mig, vilket det inte gör. Haha. x)

2009-10-21 @ 15:09:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: