MIKA

2009-10-21
22:59:23

2009-10-21, mah

Tjo igen.

Jag har precis duschat, och har skrivit en fin lien önskelista till min bror, som är snäll och ska ta hand om min dator medans jag är hos Alex. Han ska lägga in lite program, typ Officeprogram osv, så ha skrivit en lien önskelista på andra program jag tycker är skojiga att pilla med, samt vill lära mig lite mer om.
Har en snäll bror jag. Eller ja, alla mina bröder är snälla. Finns nog inga bättre bröder faktiskt.
De har hjälp min lilla mor att "uppfostra" mig och bidragit mycket till de intressen jag har idag, det vill säga mina intressen för historia, fotografi, bra musik, konserter, med mera. Jag har världens bästa bröder helt enkelt.

- Micke som alltid hjälper mig med datorn när jag behöver hjälp, och som presenterat mig för massa bra musik, tagit med mig på konserter med mera. Vi kommer alltid in i djupa diskussioner om musik, film osv.
- Peter som alltid stöttar med pengar om det blir kris, och som ofta har gett mig tips om både historie- och fotosaker. Även här kommer vi in i djupa diskussioner om framförallt gamla band som Motörhead, Mötley Crue osv.
- Jörgen, som alltid försöker få mig att tillaga fiskpinnar i brödrosten. Jag tror att han har bidragit till att jag har så kass humor ibland också, haha. Men kass humor = bra humor. Han berättar ofta för mig om hur hans tid i lumpen och skolan var, och vi diskuterar ofta hur mycket skolan skiljer sig nu från då.

Då vet ni det också, hihi.

// Mika

Ja mamma, jag skall strax gå och lägga mig. Puss på dig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: