MIKA

2009-09-05
19:49:34

2009-09-05
Hellu!

Idag har jag segat, samt hälsat på mina brorsbarn Anthony och Alicia. Alexander var med Micke till Borlänge, så träffade aldrig honom, eller min bror. Men hu så söt lilla Alicia är, och hon knorrar så gulligt och gör så söta miner. hihi.

När vi kom hem därifrån så lagade jag mat, det blev en nachos rätt, med ett lager nachos, sen över detta var det tacokryddad köttfärs och majs, sen ett lager till med samma sak, och sen nachos, majs, riven ost och cheddar cheese dip. Mums! Mamma älskade det, som tur var. :)

Idag är det min och min älsklings 20månadersdag. Tiden går så fort, känns som om det nyss blev vi. Dessa 20 månader har varit de bästa i mitt liv, och fler månader och år ska det bli. <3


// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: