MIKA

2009-09-09
19:00:50

2009-09-09
Hejsan.

Idag har jag varit i skolan, var ute och gick på idrotten, sen hade jag håltimme i 3,5 h, och då hängde jag på Nathalie och Kajsa på Tzatziki och åt kycklingspett med pommes och tzatsiki. Mums.
Efter vi ätit gick vi runt på stan lite, och sen återvände vi till skolan, och en timme senare hade vi psykologi. Vi har börjat arbeta med utvecklingspsykologi, vilket är väldigt intressant, hur mycket en nyfödd egentligen vet och känner, och hur mycket den kan utvecklas på bara några få månader. Otroligt.

Ikväll blir det att se på Simpsons, Family Guy och Fråga Olle - Dokumentären, duscha och hoppa i säng.

Snart är det helg igen, och då blir det nog att träna på badet med Christina om hon inte är sjuk, hårfärgning och kalas för min lille brorson Alexander som fyller 4 på måndag. 4 år redan. Vart tar åren vägen? Jag undrar just det.. Konstigt det där, hur tiden bara flyger iväg. Har börjat andra året på gymnasiet, har snart varit tillsammans med Alex i två år, och jag har bott hemifrån i ett år. Snart fyller jag 18, blir myndig, och sen, nästnästa sommar tar jag studenten. Vad händer sen? Kommer jag gå egyptologikurserna, eller hamnar jag i en kassa på Hemköp?
Vem vet. Förhoppningsvis går jag egyptologikurserna vid Uppsala Universitet, som är det enda stället du kan studera egyptologi. Lite synd att det inte fanns i Göteborg, för isåfall hade jag nog antagligen flyttat dit och pluggat istället. Men men.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: