MIKA

2009-09-11
21:11:33

2009-09-11

Yo-ho!

Hemma i Malung nu, i skolan idag så framkallade vi lite bilder, och sen var vi i textgruppen på Arenan för att kolla läget lite, Arenan är alltså en typ av kultur/fritidsgård, där du kan göra allt från att låna deras lilla fotostudio till att trycka tröjor och se band som spelar på scenen. De har även ett väldigt billigt fik, perfekt för oss studenter som inte har 50 spänn att lägga ut på en räkmacka. Vi ska göra Arenans tidning, och det innebär att vi kommer spendera en del tid där, när vi ska dit nästa gång ska vi trycka tröjor, typ Lenas Crew tröjor eller något sånt. =)
Spännande. Efter det åkte jag till Borlänge, och därifrån tog jag bussen hem hit till Malung. Sen jag kom hem har jag bara segat, kom precis i efter att ha varit till Hemköp och köpt Pringles Chips. ^^
Nu tittar jag på Pirates of the Carribbean - At world's End.
Längesen jag såg den, så lika bra att passa på när den ändå går på tv.

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: