MIKA

2009-09-15
21:32:03

2009-09-15 ,kött

Min far ringde nyss. Gissa om jag blev chockad.
Han frågade om jag åt köttfärs, och det gö jag ju så jag svarade ja. Då talade han om att han hade massa köttfärs som jag skulle få, så han skulle lämna det hos mamma någon dag sen. Så jäkla random att bara ringa, såhär sent ändå, och fråga om sånt? Bra koll han har. Aja. Bra för mig, det är så dyrt med kött annars. Och detta är antagligen riktig älgköttfärs också. Mums.

Nä, chockad blir man.
Har ju inte speciellt bra kontakt med min far, och jag litar inte ett dugg på honom.
Han sviker hela tiden, och föredrar sina andra barn framför mig, så att han ringde mig och ville ge mig kött var en jäkla chock. Låter inte som en big deal, men det är det. Inte speciellt många som förstår sig på det där, och det är förståeligt, för det är riktigt förvirrande.
Men låt oss säga såhär; Jag gillar honom inte, pga det han gjort mot mig så många gånger.

Nåväl..

// Mika

Kommentarer:
#1: Nette

Woah, där ser man. o__o Skulle också ha blivit lite paff över något sånt där. Men eh, köttfärs är alltid bra att ha. :3



(I övrigt svarade jag på din kommentar i min blogg, take a peek. x3)

2009-09-16 @ 18:28:25
#2: Nette

*peak - palla att jag stavade fel på det.

2009-09-16 @ 18:32:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: