MIKA

2009-09-15
14:30:33

2009-09-15
Hellu!

Slapp dag idag, hade bara en lektion, så slutade elva. Gick ner på stan med Angelica som skulle ha ett läppglans, och jag hade sett det igår för halva priset på H&M, så vi gick dit och hon köpte det. Sen gick vi till bussarna och hon tog bussen till Borlänge, så hon skulle hem till Grängesberg. Jag gick runt lite mer på stan, gick in på Deichmann Sko, och det skulle jag inte ha gjort. Hittade väl minst 5 par skor som jag blev lite fäst vid. Men men. Sånt är livet. Åkte hem, och har precis ätit lite kyckling med pommes och beasås samt tzatsiki. Mums!

Ska nog slå på en film eller läsa lite nu, klockan är bara halv tre och jag har nada att göra, haha.

// Mika
Kommentar:
#1: Nette

Vad fan, jag vill också ha slappa skoldagar. Men får jag det? :c Nä, det får jag inte. Grr. >o< Anyways, så får du ta och komma till sthlm snart tycker jag! <3

2009-09-15 @ 19:48:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: