MIKA

2009-09-20
21:56:34

2009-09-20
Hallå!

Kom ur duschen för kanske 10 minuter sen, är hemma i Falun nu.
Tåg -och bussresorna kändes som en evighet, var ursegt att åka idag. Ännu segare var att komma hem till en tom lägenhet. Ingen hund som ligger ivägen eller någonting. Allra helst hade jag ju velat att Alex varit här, men men. Om 1 månad och 4 dagar är jag hos honom iallafall.

På tisdag kommer bröderna Micke och Peter hit med min "nya" säng. Den är alltså inte splitterny, mamma har haft den, och sen har Peter haft den som gästsäng, och nu ska jag ta över den, då jag velat ha en större säng nu ett tag, så Peter och jag byter säng helt enkelt. Hans gäster lär ju inte behöva en 120-säng. Muahaha. Är även ledig på tisdag så det är ju perfekt att de kommer då.

Nu ska jag fortsätta slöglo på Charlies Änglar, och det ska nog inte dröja länge till innan jag drar mig till sängen.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: