MIKA

2009-09-23
21:00:54

2009-09-23, apu!
AAH! :D
Mika är en glad panda just nu. Fotografen jag sökt APU hos ringde för ett tag sen och sade att hon gärna ville ha mig där, och att hon tillochmed hade velat ha mig där nu för ett par veckor sen, då hon hade aft väldigt mycket jobb, och hade behövt assistans. Kul att höra att man är efterlängtad, eller hur man ska säga.
Så nu ör 4 veckors APU fixad. Jätteskönt, dels att få vara hemma i Malung ett tag, dels för att få jobba hos en fotograf jag tycker är bra. Känns som om jag kommer lära mig väldigt mycket dessa 4 veckor. APU:n börjar vecka 45, och är enda fram tills slutet av vecka 48.  Wohoo!
Plus att jag kommer ha mer tid till att träna på gymmet och badet med Christina då också. Fasen så snygga vi ska bli, haha! ^_^

GLAD MIKA!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: