MIKA

2009-09-23
18:05:11

2009-09-23
Hallå!

Idag har jag varit i skolan, haft idrott och psykologi. Hade prov i utvecklingspsykologi idag, gick väl hyfsat tror jag. Vår lärare har dock en tendens att babbla bort frågorna med massa annat tjabbel. Nåväl.
Efter skolan så gick jag och Angelica runt lite på stan, köpte en necessär, behövde en större och hittade en billig på H&M. Köpte även ett block och en ny penna på Tiimari. Behövde ett nytt block till psykologin nämligen.
Letade efter en tröja på H&M som jag vill ha också, men de hade inte fått in den ännu, tyvärr. Får kolla imorgon eller nästa vecka.

Idag fyller min brors sambo/fästmö år också! Grattis! :)

Nu ska jag fortsätta sitta och uggla under en stor filt.

// Mika


P.S.
Just det. Sov ju i nya sängen inatt. Väldigt skönt måste jag säga, och jag kunde breda ut mig massor! Hihi.
D.S.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: