MIKA

2009-09-24
22:06:22

2009-09-24
Hejsan!

Är hemma hos mamma redan idag, åkte direkt efter skolfotograferingen imorse. Anledningen till detta var att jag har så jäkla ont i öronen, och var tvungen att åka till sjukstugan här hemma i Malung, då jag enligt min skolsköterska inte får gå på vårdcentralerna i Falun pga att jag inte är skriven där. Konstigt. Nåväl.

Var till distriktsköterskan vid 14-tiden, hon kollade mina öron och sa att jag var röd, kollade även om jag hade feber, och det hade jag tydligen. Fick tid hos en läkare 16.30, läkaren kollade i mina öron, konstaterade att jag hade öroninflammation, men fick ingen penicillin, då hon tyckte att jag hade haft det så länge (måndags) så att det skulle inte påskynda läkningen eller nånting. Då blev jag arg...

Sitter nu och har knarkat ner mig med alvedon och pronaxen. Aja.. Imorgon ska jag slappa, sen på kvällen blir det jobb.
På lördag börjar Malungs höstmarknad också. Ska kolla efter en ryggsäck och en väska. De brukar sälja alla väskor för 100 kronor så. Haha. Oh well.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: