MIKA

2010-12-06
17:23:13

Hahahaha duktigt..
Haha det är inte min dag idag x( Först blir jag förbannad på historian, osv, sen kommer jag till skolan och vi har ingen ARL, vilket gjorde att jag kunde haft sovmorgon till halv två, och nu när jag kom hem, skulle laga mat, så tappar jag vitpepparburken på köttet så det blev oätbart. Bra Mika, bra. Blev att äta potatiskroketter och beasås. Haha.

Nu har jag bara en, eventuellt två julklappar kvar att köpa, har köpt till pojkvännens bror och mor idag. Mycket braa. :)

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Eller hur! Riktigt sugen på att beställa en av dem :D

2010-12-07 @ 08:26:22
#2: Cajsa

hejsan hoppsan! :D

allt bra med dig idag? :)

Fråga du inte behöver svara eller gå med på men vill du följas på bloglovin? :)



Jag har en tävling som går ut på söndag om du vill vara med. Själv skulle jag vilja vinna detta men jag får ju inte vara med i min egen tävling. :P http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

2010-12-07 @ 14:23:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: