MIKA

2010-12-13
19:23:43

Justice shall be done.. och lite fika
MUAHAHA. Nej men Tja. Fick precis mail från min historielärare. hon har lämnat mitt arbete till en annan historielärare som ska hjälpa henne betygsätta arbetet samt allt annat jag gjort i kursen så det ska bli rättvist betygsatt. Det lönar sig att vara lite bitter och envis.

Efter skolan idag drog jag till Kupolen, där jag fikade och pratade om allt och ingenting med Guztavs flickvän Piirho. Mycket trevligt må jag säga. Nu ska jag sitta och göra inte ett skit hela kvällen. Så det så.

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Haha så bra! Hoppas den läraren är mer rättvis ;)

2010-12-13 @ 20:31:36
#2: Jasmine

Hahaha jaa jag skrattar lika mycket varje gång typ XD

2010-12-13 @ 21:50:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: