MIKA

2010-12-21
16:18:16

Redo för avfärd
..snart iallafall. Hähä. Jag sitter här och snörvlar och ska snart dra igång med att packa, jag åker ju till Göteborg inatt/tidigt på morgonen. Om allt går som det ska så är jag framme i Göteborg 08.57, men det lär ju visa sig hur det går. Sista tåget är ett SJtåg, så det kan ju bli spännande, haha. Jag åker härifrån Malung senast 03.30 inatt. Får se om jag kör en stanna uppe natt eller om jag lägger mig och sover ett par timmar. Vi får se hur jag gör. Undra om jag har något mer att säga. Jag tror inte det. Om vi inte hörs innan, så vill jag önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år på er allesammans. Ha det bäst, och ska ni ut på vägarna eller liknande, kör försiktigt och dra på er massor med kläder, det är kallt ute. // Mika
Kommentarer:
#1: Nat

haha! jo, det är underbart när man träffas igen. Det är bra att vara ifrån varandra!

2010-12-21 @ 23:47:08
#2: Jasmine

Hejdär! Vet inte om det var du som kommenterade min blogg (var en anonym kommentar), men jag antog det, ip:et var någonstans ifrån Göteborg! Och du är väl där nu :D



Om det inte var du så skitsamma, Gott nytt år på dig! :D Hoppas du får en bra nyårsafton också :)

2010-12-30 @ 22:51:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: