MIKA

2010-12-14
15:15:22

Städdag.
Kom hem från skolan runt två, och sen började jag städa och packa ihop direkt. Tog mig inte ens en timme, och då har jag dammtorkat, dammsugit och plockat upp varenda pinal som fanns på golvet. Jag är effektiv.. Om jag vill. Är ju trevligare att komma hem till en städad lägenhet efter ett lov än att komma hem till en lägenhet som måste sätdas, right? Så imrogon ska jag ta itu med köket och badrummet, vilka båda går väldigt fort de också.

I skolan idag så gjorde jag inte mycket vettigt, på foto så redigerade jag lite bilder och lämnade till Martin, sen gick ajg runt med Jessica samt satt i soffan med Ida, sen åt jag, Ida, Sandra, Jasmine och Jessica. Sen var det klassråd och svenska, sedan skulle vi ha religion men eftersom Jasime är så jäkla effektiv på graflektionen så hade hon gjort iordning korten vi ska ha till redovisningen utan min hjälp, vilket var tur eftersom jag är helt lost när det gäller InDesign osv. Så då fick vi gå hem.

Var till syon idag också, och då sa hon att jag kunde ta bort min  50 poängskurs jag egentligen ska ha nästa termin i sista perioden, men eftersom jag har utökat program pga att jag läser Eng C vid sidan om så kunde jag ta bort Rättskunskap. Så mitt schema efter jul kommer se ut ungefär såhär:

Måndag:
Börjar 12.10, slutar 15.45
Tisdag:
Börjar 08.30, slutar 13.15
Onsdag:
Ingen lektion
Torsdag:
Börjar 08.30, slutar 15.10, hål mellan 11.10 -13.40
Fredag:
Ingen lektion

Härligt, haha. Kan ju verkligen koncentrera mig på Engelska C kursen då, läsa en jäkla massa och så vidare. Onsdag ska bli min officiella städdag också hade jag tänkt. Blir bra det..

Nu - stan.

// Mika
Kommentarer:
#1: Paula

Härligt schema! Mitt kommer typ se likadant ut när religionen försvinner nästa termin :D



Engelska C utökat känns bara flumm just nu -.- Har du gjort något seriöst med Andy? Till mig ger han typ bara massor med uppgifter och en vecka senare säger han att vi inte ska göra det och ger mig något nytt :o

2010-12-14 @ 17:19:52
#2: Jasmine

Haha ja ibland är man effektiv! :D

2010-12-14 @ 23:10:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: