MIKA

2010-12-04
23:51:58

Vi tänker på er.
Henke, du var alltid så go och glad, när du kom in på Döl så blev alla helt plötsligt jätteglada och du fick alla att skratta. När vi var yngre följde du alltid efter mig och din syster Camilla när vi lekte, och du frågade alltid: Varför dåå? om vi sa någonting.. Du kom alltid på något heltokigt att säga, och vi skrattade alltid.. Men i grund och botten var det inte alltid heltokigt, vissa stunder var det riktigt kloka ord du sa. Jag hoppas att du har det bra där du är nu. Du spred glädje omkring dig ska du veta Henkeboy.

Jens, du gick i min parallellklass i högstadiet, och när vi var yngre gick vi i samma scout och konfirmationsgrupp. Jag minns så väl en händelse när vi var på konfirmationsläger, jag och de andra tjejerna kunde inte sluta retas, men du tog inte åt dig så värst. Kommer också ihåg en speciell grej från högstadiet, när du kommer fram och säger: Hah! Jag har köpt din mors gamla bil av din bror. Hittade en möglig hårborste där som antagligen är din och din mors, vill du ha tillbaka den? Så skrattade du. Hoppas att du, liksom Henke, har det bra där du är.

Vi alla tänker på er killar, och era familjer..

// Mika
Kommentarer:
#1: GUEVACCI

film nu :) skaru hitta på denna söndag då? ^^

2010-12-05 @ 00:39:46
#2: GUEVACCI

gött, måste också plugga xd hhaa

2010-12-05 @ 15:57:11
#3: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 18:36:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: