MIKA

2010-02-14
22:31:25

2010-02-14, funderingar
Hoppas att alla har haft en fin alla <<3-dag :)
Själv har jag ätit kinamat med mor och sen åkt hem till Falun.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag skulle kunna göra för projektarbete. Med hjälp av Christina kom jag fram till att man kanske skulle kunna skapa en blogg som inriktar sig på festivaler och konserter, där jag lägger upp bilder från sådana jag varit på under sommaren och kommande året samt skriver om kommande konserter/festivaler, liksom lägga ut information om dessa.  
Skulle någon av er som läser denna blogg vara intresserade av en sådan musikevenemangsblogg? Kommentera gärna!

Skall diskutera idén med min fotolärare på torsdag.

Mjaaa.

God natt med er!

// Mika
Kommentar:
#1: Älsk

Älsk om du vill det så gör du ju det. ^_^ Starta en wordpress blog annars (lätt att se besökare och massa andra saker som jag tror är lättare än här iaf) och sätt igång med att skriva om festivaler och liknande. ^^

2010-02-17 @ 04:22:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: