MIKA

2010-02-22
16:43:18

2010-02-22
Halloj!

Det är förjävla kallt ute idag. Usch. Imorse när jag stigit upp ur sängen var det -30 ute. Fy för den lede.
Inte nice att vänta på bussen i den kylan kan jag tala om. Men men.  Våra bussar går iallafall, till skillnad mot dem i Stockholm och så, haha.

Skola idag, hade naturkunskapsprov. Gick.. helt okej, jag får nog iallafall godkänt på det. Fanns någon enstaka fråga jag inte förstod något alls av, men man fick väl chansa. Pluggade lite igår, gjorde klart frågorna i boken och så som frågorna på provet skulle baseras på. Men.. Ptja, det kan man väl inte riktigt påstå att de gjorde. Men men, gick som sagt hyfsat ändå.

Efter skolan åkte jag ner på stan och köpte nässpray och bröd, sen åkte jag hem.
Nu sitter jag i myskläder, har precis diskat upp allt. Skönt!
Så resten av kvällen blir att tillbringa i soffan, ska snart sätta i en av skivorna till andra säsongen av NCIS som jag har här hemma. Jag har en väldigt snäll bror förstår ni som fixade säsong 2, 3, 4 och 5 av NCIS. Så nu har jag något att kika på om kvällarna, hihi.

Nu ska jag ringa min mor.

Hörs imorgon. :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: