MIKA

2010-01-14
17:32:42

2010-01-14
Hejsan!

Bloggade inte igår, som ni märkte. Hade för mycket för mig.
Efter skolan åkte jag till Borlänge och inhandlade ett par täckbyxor och ett linne, sen åkte jag hem, och Ida kom hem till mig. Vi satt ett tag och segade, sen ringde vi till Idah, en tjej som går i samma klass som Ida, och vi drog ner på stan och käkade pizza. Sen for jag och Ida hem och skulle se på film. Idah kunde tyvärr inte hänga på då hon hade mycket plugg att göra, så vi plingade på hos min granne och klasskompis Emma som ville se på film med oss.
Fast.. det tog ett tag innan vi såg på film. Vi gjorde massa annat. Vi försökte locka håret på mig, som itne gick något vidare, men på Ida blev det asfint. De var ute och rökte, jag duschade, sen noppade Emma ögonbrynen på både mig och Ida. Blev hur bra som helst, supernöjd! Tack Emma! Sen såg vi på första Sawfilmen. Efter den var slut gick Emma in till sig, och Ida la sig på min soffa och jag i min säng och somnade.

Idag så har jag varit i skolan, sen så efter skolan hängde jag på Ranja och Jessica i min klass till Waynes Coffee där vi satt och gjorde varsinna storyboards till en barnbok som vi ska göra på Multimedian. Alla ska göra en varsin alltså. Det var trevligt. Nu är jag hemma, och jag har diskat och haft mig.  ^^

Idag fyller även min älskade brorson Anthony hela 6 år. Grattis till du älskade Anthony, hoppas du får en fortsatt riktigt bra födelsedag.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: