MIKA

2010-01-20
17:47:32

2010-01-20
Halloj.

Idag har jag varit i skolan en snabbis och pratat med Willi, dvs min mentor och idrottslärare om vad vi planerat för något inför idrotten fram till sportlovet. Åkte ner till stan, handlade oboy och åkte sen hem. Drog på mig mjukiskläderna och la mig i soffan. Slog på Queen of the Damned, men somnade  i soffan, vaknade av att filmen tog slut, stängde av dvdn, och somnade igen. Skönt att sova var det. Sen så ville Emma att vi skulle äta paj, så ja, vi gjorde paj, trots att jag mår illa som ett as, och gör det fortfarande. Smart drag där Mika, smart.
Aja. Bättre att få i sig nått iallafall.

Här har vi paj. Emma som tagit bilden. Resten av bilderna kommer i ett eget inlägg strax. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: