MIKA

2010-01-28
17:53:28

2010-01-28

Halloj.

Kom hem för inte alls längesen, har ätit lite och plockat undan lite. Nu sitter jag här, och glor runt lite.
Idag i skolan så hade vi Foto, och då gick jag och Rebecca i min klass upp till ett igenbommat mentalsjukhus kallat Högbo, då vi tänkte fota där inne, men det var låst igen och övervakningskameror. Brukar vara öppet ibland så det var ju synd. Men jävlar vilken motion vi fick, vägen dit från skolan går i princip rakt upp. Skitjobbigt. Men men. Sen hade vi samhällskunskap, då jag renskrev en grej tills på torsdag. Sen hade vi multimedia, där jag gjorde lite olika saker, en prinsessa, ett generat monster och en förälskad sol. Haha. Nä men det var uppgifterna så.
Fick beröm av min lärare när jag gjorde prinsessan, han tyckte jag lärde mig fort osv. Det var roligt, då blev jag glad. Slutade efter den lektionen.
I början av multimedian pratade jag dock med min bror, då han varit på Lasarettet och han skulle ta hem ett stativ och en blixt, han ska låna kamera i helgen så. =)

Åkte ner på stan och handlade lite förnödigheter (heter det så? oO), och på Hemköp träffade jag Mickes pappa. Det var trevligt, man träffar honom så sällan. ^^

Nåväl, nu ska jag ägna mig åt TVn, är sjukt trött. Tidig kväll ikväll!

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: