MIKA

2010-01-30
21:32:19

2010-01-30
Tjoho!

Idag har jag plockat ihop lite på rummet, samt donat lite i garderoben här hos mamma.
Sen drog jag till Christina, där vi planerade lite saker, och skrattade väldigt mycket.
Vi glodde runt på olika folks bilddagböcker, och så såg vi en bild på en bil ( i detta fall en Volvo, om någon undrar..) som körde rakt ner i sjön, typ. Det hade vi askul åt, men vi hade desto roligare åt mitt klockrena citat:
"När man skrattar hysteriskt åt något som en bild på en bil som kör rakt ner i vattnet, då vet man att man kommer från en liten byhåla!"
Det hade vi alltså skitkul åt, och det var ju bra, haha.

Igår bestämde jag mig för att jag ska klippa mig. Har inte klippt mig på långt över 3 år, och jag tror att jag är redo för en förändring.
Blir något liknande som detta:


Ska inte klippa så mycket på själva längden dock,  det törs jag inte. Men skall klippa upp mitt hår, samt göra sån lugg med etapper. Blir nog bra som tusan, förhoppningsvis.
Visar sig. ^^

Skall ägna mig åt TV:n nu :)

Bai bai.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: