MIKA

2010-07-26
17:08:42

All denna teknik.
Ja som rubriken lyder, all denna teknik. Jag ska ju skaffa mig en ny dator i höst då min laptop inte håller måtten för att kunna ha programmen som krävs när jag redigerar bilder osv. Kollar även runt på en ny mobiltelefon då min börjar flippa ur helt och hållet. Men jag hittar verkligen ingen jag vill ha, de som ser lite lockande ut är de som kostar multum, och jag känner inte direkt för att slänga ut massa pengar på en mobiltelefon. Åh så svårt det är.

Nehepp, nu ska jag väl fortsätta kika runt lite efter något vettigt, är det någon som har förslag på en bra telefon till mig, jag är en sån som smsar väldigt mycket.

// Mika
Kommentar:

haha så kan det gå :) så lite så :)

2010-07-26 @ 19:37:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: