MIKA

2010-07-07
22:23:04

Imorgon <3
Shoppinglistan är i princip färdigskriven, kommer jag hem med det jag tänkt kommer jag vara fattig som en kyrkråtta, men det är smällar man får ta. Om jag känner mig själv kommer jag inte komma hem med allt. Hej beslutsångest som slutar i att jag skiter i allt. Visar sig.

Det bästa med imorgon är att vi ska hämta upp min fina pojkvän på Karlstad Centralstation. Massa mys blir det när vi kommer hem vill jag lova.

Vi åker runt 10-tiden imorgonbitti, och klockan 18.04 ankommer Alex till stationen. Medans vi väntar på att han ska anlända ska jag, mor och bror Micke gå runt på Ikea, Bergvik köpcenter och sen var det tal om Jysk, men det får vi väl se hur blir med det. Vad skall inhandlas? Hm, köksbord, mammas köksbord är ju lite trasigt.. Ena bordsbenet hänger i en liten flisa och silvertejp. Sen skall det inhandlas DVD-hyllor till bror Peter, sen kanske lite ramar, och annat tjafs. Själv tänkte jag försöka fylla upp tomrummet i min garderob. Eh. Och försöka hitta ett par sandaler av något slag så att inte mina stackars fötter dödar mig. Blir nog bra.



Japp.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: