MIKA

2010-07-05
23:58:27

Snart!
Det är många snart nu. Eller ja två iallafall. Snart kommer Alex hit, på torsdag närmare bestämt, när jag mor och antagligen också bror Micke skall till Karlstad. Vi hämtar Alex där. :)
Snart fyller jag myndig också. Det skall bjudas på mat och tårta här hemma.

Här hemma målas det för fullt, mamma gjorde ju om köket när jag var borta i Göteborg. Jättefint, ska väl försöka komma ihåg att ta kort på det någongång, hähä. Sen har hon gjort om i hall och vardagsrum också. Jag har bidragit med att välja tapet till köket samt grundmålat två dörrar. Jag får även göra vad jag vill på insidan av min dörr. Jag har en hel del idéer. Antingen smälla dit en fototapet, eller måla hela dörren vit, göra som en stor ram i mitten på dörren och sätta dit en poster, så det blir som en tavla på dörren.. Eller hitta någon stor, spännande schablon (läs; typ i ankh-kors stil.. hähä) osv. Eller göra hela skiten svart i sån färg som man kan skriva på, sån svart ni vet? Så kan man ha det som kladd-dörr. Men vi får se hur det blir med det hela.

Det enda jag vet är att jag skall beställa lite förstoringar på en massa bilder sen, vill ju hänga mina alster på väggen. Hähä. Nej men ja.

Torsdag = IKEA + Bergvik + hämta Alex.
Skall väl försöka hitta lite saker på Bergvik iallafall. Men först ska jag rensa ur min garderob från trasiga linnen och saker jag inte använder. Smart drag tycker jag. Ut med det gamla, in med det nya.. Eller något.

Bjuder på en bild bara för att jag är snäll.

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: