MIKA

2010-06-07
15:36:52

Jobb på G?
Imorse när jag var inne på Ica i stan och skulle köpa frukt och dricka så ringde det från Orrmyrgården. Hon hade jobb åt mig, så skall dit på torsdag klockan 13.00 och höra när jag ska jobba osv. Fan vad glad jag blev. Kanske inte ens behöver lämna in jobbansökan på Arbetsförmedlingen. Yeey!

Gjorde engelskaprog idag. Gick bättre än sist men ändå sådär. Nåväl. Gick sedan till redigeringsrummet och redigerade massa bilder. eeh. Drygt men värt. Bilderna finns att beskåda här!

Sen åkte jag hem och skulle städa. jag har lyckats plocka ihop lite samt diskat.. Men sen orkade jag inte mer, haha.

Ska ner på Willys om en liten stund och köpa mig något att äta.. Frågan är bara vad? Har noll fantasi. Men men..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: