MIKA

2010-03-26
10:19:55

2010-03-26
Tjosan hoppsan!
Sitter i skolan och har ingen kreativitet alls just nu. Har redigerat 4 bilder, that's it. Går så segt. Hungrig är jag också.
Igår följde jag med Emma lite överallt och kikade på dator. I Borlänge på OnOff hittade hon en liten mini-pc som hon köpte. Vi käkade snabbt på McDonalds sedan for vi hem och satt i flera timmar och installerade både det ena och det andra. 22.30 ungefär var vi klara. But we did it, höhö.
Idag så är det skola som sagt, nu foto, sen lunch, mentorstid och sedan textkommunikation. HURRAY! Sen ska jag hem till Malung ^^ Kan bli trevligt. Skall lata mig och så.
Just det. Nämnde jag att jag, helt utan vidare har fått löneförhöjning? Upptäckte det igår, ringde till mor och frågade var som var fel, men tydligen så har den bara höjts. Vad mycket roligare det blev att jobba på fredagkvällarna helt plötsligt, höhö.
Ne, nu ska jag försöka göra någonting vettigt. Hej och hå!
// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: