MIKA

2010-03-30
19:07:29

2010-03-30
Halloj!

Igår blev ingen uppdatering, mor var här och kände inte för att skriva.
Mamsen har som sagt varit här sen igår, hon åkte härifrån för ett par timmar sen.
Igår så var vi på jakt efter skor och jacka till mig. Hittade ett par skor jag köpte, men ingen jacka. Idag däremot så möttes vi nere på stan efter jag varit i skolan, och där hittade vi en jättefin jacka på H&M som jag fick av mamma. Tack älskade mamsen <3
Sen så åt vi på Etage, väldigt gott. Efter det åkte vi till City Gross och handlade lite, sen vidare till Ica Maxi och handlade lite till. Där hittade vi ännu ett par skor, som min kära mamma betalade till mig. Jag har världens snällaste mamma jag. Så det så.

Nu sitter jag här hemma, har precis lånat ut lite filmer till Emma som har ögoninflammation stackarn :( .

Imorgon åker jag till min finaste Alex och stannar där ett tag. Mysigt blir det. Som alltid ^^ Skall åka buss från 12.50 till 21.00. På bussen finns internet och förhoppningsvis finns även eluttag som det finns på vissa av de där, så då blir det nog lite bloggning, skall nog lägga ut lite bilder också :)

Men vi hörs kära läsare. Glad påsk!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: