MIKA

2010-05-27
17:36:53

Finbesök.
Provet idag gick hur bra som helst kändes det som. Jag tog helg klockan 08.50 idag. Härligt!
Åkte direkt hem till lägenheten där min kära mor låg i sängen och. typ. Halvsov.

Vi åkte ner på stan en sväng, åt på Etage och sen köpte  hon solkräm till mig. Solsyddsfaktor 50. Kan ju inte vara i solen i 5 minuter utan att det ska börja klia och ha sig på armarna och över allt. Elakt. Men men.
Mor och Leif åkte hem ganska snabbt, så jag gick runt med Henny och hennes kompis Mikaela en stund. Gick sen på H&M och införskaffade body lotion och andra (o)nödvändiga saker.
Åkte hem, satt hemma en stund, åkte tillbaka till stan.. (Fan också glömde ju gå till H&M och köpa sminkborttagning.. Jaja, gör det imorgon då.) Hyrde en film och köpte ett halsband på Smycka för 44 kronor. Inte dyrt alls, häh.

 

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: