MIKA

2010-05-20
14:46:59

Hemma.
Hejsan hoppsan. Har varit hemma ett bra tag, hade ju ingen samhällskunskap och så på multibmedian skulle jag jobba hemma. Awesome. Diskade när jag om hem och gjorde iordning lite i köket. Ska väl plocka ihop lite i vardagsrummet också. Jag borde göra det åtminstone.  Hähä.

Är sugen på pizza, men jag får allt fint nöja mig med lite fil och flingor. Imorgon blir det iallafall grilla med nästan alla esteter. Blir nog skitbra. Esteterna och jag, hähä.Kameran skall med, lägger väl upp någon bild här. Marknad i helgen också. Skall leta efter en stor väska samt eventuellt lite band t-shirts. Vi får se hur mycket allt kostar osv. Vet då iallafall att jag inte behöver köpa strumpor i år, men det kommer jag säkert göra ändå, hahaha. Så slut. På lördag är det dop. Mycket trevligt ska det bli. Fika med faster Bisa ska jag också göra. ^^

Mja. Nej nu åter till TVn en sväng sen plocka ihop. Kanske. Jo Mika, du SKA! Ja ja.. jävla tjat..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: