MIKA

2010-05-17
19:35:58

Prov
Visst ja. Jag hade ju faktiskt nationellt prov i Engelska B, focus: speaking. Gick så jävla bra, Andy sa till mig och jessica att "your english is excellent, almost perfect" och det är ju awesome. hade även naturkunskapsprov. Vi fick väl se hur det gick. Hähä. Läraren där gillar nog inte mig, och jag gillar inte henne speciellt mycket heller om jag ska vara uppriktig.

Nu har jag bara två prov kvar, ett i Foto B som kommer vara relativt enkelt, samt ett nytt Engelska B reading test eftersom det jag gjorde för ett tag sen gick åt rena helvetet..Men detta ska jag klara med högsta betyg. Försöka iallafall. Läser på som en liten gnu kan jag lova er.

Lite bättre blir det också. Var ledig från Samhällskunskapen idag, och det är jag även på torsdagen. Finemang indeed!
Nu luktar det rostat bröd någonstans också..

Imorgon skall vi ha orientering.. BLÄ! Thank God att jag ska gå med Rebecca som faktiskt kan läsa kartor, haha. Blir skitbra. När jag kommer hem imorgon skall det plockas ihop, diskas och dammsugas. Så är det.  På onsdag har jag bara en lektion, Engelska B. Känns som om jag bara kommer åka dit för att åka hem, brukar bli så på onsdagar. Myes. Men skall nog sitta kvar och läsa, annars blir det väl ingen läsning om jag åker hem, haha. Om det är fint väder kan man ju faktiskt sitta ute.

I helgen är det dop för lilla Alicia. Eller ja.. lilla och lilla, hon börjar bli stor nu. Herregud så fort det går.
På fredagen ska jag grilla med Christina och Natalie, samt massa annat folk säkert. Kommer bli kul. Gillar det där gänget. Hoppas vi kan hålla ihop fastän Christina flyttar till Göteborg i höst. Det är ju hon som är min länk till de andra, typ. Eller, ja Natalie känner jag ju väl, men de andra känner jag bara lite sådär halvbra. Oh well, det löser sig.
Fan vad jag babblar, vad håller jag på med? Nåväl, folk får något att läsa iallafall.
På tal om läsa, nu ska jag knappa in på DT och Aftonbladets hemsidor och kika om det hänt något nytt i världen.

Ronnie James Dio dog igår också. Rest in Peace! Jag trodde han var odödlig på riktigt. Magcancern sög livet ur honom, stackars man. Enligt hans familj dog han dock stillsamt och fridfullt som tur är. Som sagt, vila i frid!

Nu ska jag vara tyst (sluta skriva that is) och koncentrera mig på något annat.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: