MIKA

2010-05-30
21:47:11

Uff!
Jag är så läskigt seg idag! tur att det är söndag, för då får man vara seg. Vaknade halv ett, segade. Vid tretiden tog jag bussen mot stan. Mötte Henry på bussen, som slog följe med mig och Henny in på pizzeria Maestro. Vi hade en trevlig stund med en massa prat och skratt. Detta skall göras om!

Jag har börjat glo igenom mina bilder jag tog i helgen. Helvete säger jag bara, de tar aldrig slut, haha. Nåväl, något som är bra är att de ser rätt bra ut vissa av dem, så det är ju bra. :)

Har fixat Göteborgsresa nu också. Åker med Gurra och hans kompis på söndag den 13 juni runt halv tio på förmiddagen. Sköönt att få åka bil. De kommer skjutsa mig ända till Västra Frölunda, kanske till och med ända till Alexs dörr. Skitsnällt! Visst kostar det mig lite pengar, men det hade det gjort om jag åkt tåg eller buss också. Lägger hellre till lite pengar för att få åka med trevligt folk ända till dörren faktiskt. Underbart!

Nu ska jag fortsätta sega och bläddra igenom bilder.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: