MIKA

2010-05-26
17:54:49

Yesyesyes!
Idag har jag haft idrott, Ultimate spelade vi på den. Fått bekräftat att det blir ett G i idrott för mig också, underbart! Sen hade jag håltimme, vilket inte alls var kul. Engelska B sedan, där jag läste litegrann, sen går vi klart på Into the Wild. Hur bra film som helst, men det som mest fascinerar mig är att den är baserad på en verklig historia. Rätt coolt faktiskt, att en så pass ung man vågade sig ut på vägen, in i vildmarken, bara sådär.

Iallafall. Mamsen kommer imorgon och hälsar på, mysigt värre! Något mer som är bra med imorgon är att jag bara har prov på morgonen sen har jag ingen mer skola, och på fredag är jag ledig. Snacka om långhelg! Så jag slutar väl runt halv tio imorgon ungefär. Hur bra är inte det liksom?

Yes. Nu skall jag plugga inför provet.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: