MIKA

2010-11-27
23:45:22

Bakdag och jobb.
Hej på er!

Glömde att berätta att jag träffade Gurra och hans flickvän igår. Varjättetrevligt, hade inte träffat någon av dem på hur länge som helst. Träffade även Carro på Kupolen :)


Idag har jag bakat en massa, både pepparkakor och cupcakes, samt gjort enkla chokladpraliner. Skoj skoj. Lille Sander var med och bakade han också. Eftersom resten av familjen var sjuka så tog vi med oss Sander hem till oss så han slapp ha så tråkigt med  alla sjuklingar runt sig.

Nu på kvällen har jag jobbat igen, helt okej kväll faktiskt. Bara en massa kortspel nästan, haha. Men det var trevligt. Nu är jag trött som en jag vet inte vad så nu ska jag sova. Ha det bäst!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: