MIKA

2010-11-12
17:14:04

Fredag 12 November.
Kreativ rubrik.. Eller inte.
Iallafall, idag har jag pantat massa burkar och varit nere på byn med mor. Sen har jag försökt plugga lite, men faasen så trögt det går. Inget fotande har det blivit heller, ska ta med mig kameran när jag går ut sen ikväll när jag ska till bror och passa barn, se om man kan få till nån häftig bild i mörkret till fotobloggen.
För jag har ju faktiskt en sån också mitt projektarbete. Den hittar ni på http://photosbymika.blogg.se. Kika in och lämna en kommentar för tusan! =) Har inte lagt upp något på länge nu, så det är dags att ta tag i fotandet riktigt.

Imorgon hoppas jag på bättre väder, då ska jag ta med hunden ut och fota henne tänkte jag, sen kommer jag ha med mig kameran när jag ska umgås med min fina vän Camilla också..

Nu ska jag ta och se om jag kan göra så att jag ser lite mer mänsklig ut, istället för en blek zombie. Vi hörs ikväll!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Ja det är de verkligen! :D

2010-11-12 @ 19:00:43
#2: andrea

hehe gör du ikväll då?

2010-11-12 @ 21:09:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: