MIKA

2010-11-16
19:26:13

Redigerat bilder
Hej på er!

Idag har det varit fullt upp, först skola, där vi hade foto, sen svenska och sedan religion. hade ju prov idag och jag tror det gick bra, jag svarade åtminstone på allt. Svarade mycket där man skulle svara mycket, och så vidare.

Sedan efter provet åkte jag ner på stan och var där i några timmar, letade julklappar för fulla muggar. Kom hem med en jättesöt julklapp till lilla Alicia. Och massa ingredienser för äppelpaj. Jag och Emma stod och gjorde det när jag kommit hem, och den blev mycket god.

På stan var jag också och satte på två berlocker på mitt berlockarmband. Jättefina och fotat armbandet har jag också gjort, ni kan se bilderna på http://photosbymika.blogg.se. Men ni får såklart ett smakprov här.
Ha det bäst!

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: