MIKA

2010-11-09
18:58:09

Snö!
Det snöar för fullt här i Falun som sagt. På Facebook skriver alla, men mestadels Falubor och andra stadsbor att de är förvånade att det är snö osv osv. Själv tycker jag att snön är lite sen, man är ju ganska van vid att snön kommer redan i början av älgjakten som är runt v.40-41. När jag var liten låg det nästan alltid snö på marken runt den tiden, och man byggde snölyktor och snögubbar, gjorde snöänglar och kastade snöbollar på varann.

Jag gillar inte snön speciellt mycket, det är bra att den kommer på ett vis, då känns det lite ljusare på något vis. Men tycker att snön kan få komma runt jul för den härliga stämningen, sen runt alla sportlov och så när folk vill åka skidor, slalom och snowboard t.ex.

Om nån timme kommer mamsen hit. Hihi :')

// Mika
Kommentarer:
#1: andrea

sv: aha! jag gillar inte nokia så mycket :S

2010-11-09 @ 19:43:19
#2: Andrea

sv: nä jag förstår det :S jag tycker också det är så konstigt att det är snökaos varje år fast alla egentligen sitter och väntar på snön! tokigt :)

2010-11-09 @ 22:49:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: