MIKA

2010-11-11
22:27:54

YES!
Hah, skorna fanns tillslut i min storlek ändå, fastän både jag och mamma tittade länge och väl på skohyllan såg vi dem inte, men tillslut hittad mamma dem. Så nu är jag ett par skor rikare, jättefina och jättesköna. Typiskt att det är massa snö ute nu dock.

HAr fått jättemycket fint av min snälla, generösa mamma idag. En jättefin tröja/tunika, ett linne, skorna, en pälsmössa, två berlocker till mitt armband, strumpbyxor och strumpor. Allt är jättejättefint ^_^ Hon är så snäll min mamma. Fick alltså massa julklappar av henne, i förskott då. Hihi.

Vi kom hem för ca 1,5-2 timmar sen. Massa snö även här i byn. Imorgon så ska jag fota lite, panta burkar och flaskor samt vara barnvakt. Och försöka klämma in lite (massa) plugg också. Har en hel del att göra, religion och historia en jävla massa, haha. Men, det brukar gå fort när man väl kommer igång. :)

Nu ska jag glo runt lite på nätet. Ha en fortsatt trevlig kväll och natt vi hörs imorgon!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Vad roligt att du hittade dem! :)

2010-11-11 @ 22:58:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: