MIKA

2010-10-25
18:52:17

No cruise for me.
Hej hopp alla barnen!

Sitter och försöker plugga lite svenska, har prov imorgon nämligen.

Idag har det varit en slapp dag, började 12.10, hade Arbetsmiljö och Säkerhet först, där vi gick igenom strålning osv.
Sen var det Religion, där det pratades om Islam. Sedan var min skoldag slut, och jag åkte ner på stan för att leta hårfärg och mössa.
Kom jag hem med något av det?
Nej. Här har ni velpotta_92 for sure. Hårfärgen sket jag i, för dyrt, 159 spänn, för en förpackning, och med min man måste jag ju ha två.. Minst. Sen blev jag osäker på om jag skulle ha den färgen eller inte, så det sket sig totalt.

Mössan fanns inte. Får hålla utkik efter någon awesome, varm mössa. Var och kollade på sånna öronmuffar på Kappahl, lite gulligt och varmt åt öronen, men huvudet då? Får se hur jag gör om jag införskaffar dessa muffar eller inte. Kom hem med en liter fil dock. Fick bli min middag. Inte hela litern! Men lite fil och flingor blev det.

Jag har också bestämt mig för att totalt skita i studentkryssningen också. Dels för att det blir svindyrt, dels för att det bara krånglar med vem som ska bo med vem osv, och den ska ju bokas snart, så skiter i den helt och hållet.
Funderade på att dra på Rock at Sea den 19 november istället. Men.. jag tänker då inte trängas med massa fulla hårdrockare alldeles själv mitt på havet. Så blir nog inget med det heller säkert. Den som lever får se.
Men jag känner att jag vill göra något snart, dra på konsert eller vad som helst.. Men ja.. Vi får väl se.

Nu ska jag se på Simpsons. (Ovanligt... not.) ;)

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Jag skiter nog också i den, finns ju mycket roligare saker man kan göra för de pengarna, eller hur :D

2010-10-25 @ 19:49:53
#2: Jasmine

svar: Vad heter den då? :D För den boken jag har är bok 1&2 i samma, där heter 2an "the struggle" :)

2010-10-25 @ 21:34:08
#3: Jasmine

svar: Åååh vad kul! :D ja jag har precis läst ut min, så jag tar med den imorgon :D

2010-10-25 @ 22:32:36
#4: Jasmine

Jaa, nu blev jag glad! Jag älskar att läsa, haha :D

2010-10-25 @ 22:39:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: