MIKA

2010-10-24
20:03:59

Plugg, musik och lite srf-shop.
Sitter och småpluggar lite svenska, samtidigt som musiken är på. Kikar runt lite på Sweden Rock Shop, och herre jävlar vilka snygga saker. Blev precis kär i en tröja från Iron Fist. Men den kostar 800 spänn. Inte kul! Men den är så snygg. och Grön.

 

Snälla tomten... *puppyeyes*

Det är så synd att sånna märkesgrejer är så otroligt svindyra. Begriper mig liksom inte på det riktigt.. Men snygg är den, som tusan. Nåväl, kanske blir nästa mål att spara till? Fast först ska ju den där studentkryssningen betalas, om det nu blir något av det, känns lite tveksamt med det just nu om jag ska vara ärlig. Lär visa sig i veckan eller så vad som sägs, vem som ska dela hytt med vem osv. Det är ju dyrt det också, ändå kallas det Studentkryssning. Student = fattig.. Men eh ja. Som sagt, visar sig hur det blir, men är tveksam till att det blir överhuvudtaget. Annars åker jag på någon annan kryssning med någon. Kanske nån kul festivalkryssning, liknande SRF-kryssning eller så. Hm.

Nu ska jag vara tyst och kanske fortsätta plugga lite, eller så tar jag det imorgon. Imorgon ska jag förövrigt köpa mig en ny tjock mössa. En så kallad björnfitta. (Jag avskyr det namnet.. Björnfitta.. Det är en mössa för fan!) Ska även ut på hårfärgsspaning.

// Mika

Kommentar:
#1: Josefin

Cool tröja!

2010-11-09 @ 11:07:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: