MIKA

2010-10-20
20:46:46

Pluggeliplugg
Idag har dagen bestått av plugg. Åtminstone på historian och nu hemma. På historian gjorde jag klart en sak jag låg efter med, Ideologierna, samt gjorde klart mina tankar kring filmerna om rasism vi såg i måndags och idag. Så på måndag är jag ledig från historielektionen, börjar inte förrän 12.10 då. Skönt. Idag hemma har jag råpluggat till uppsatsen i filmkunskap vi ska ha imorgon. Jag hoppas jag kommer minnas något över huvud taget imorogn när jag ska skriva.

Min hosta är i princip borta nu tack vare Mollipect.
Emma var in här en sväng innan idag och snackade lite skit, mycket trevligt. :)

// Mika
Kommentar:
#1: trollmor

Gå och lägg dej. Puss

2010-10-20 @ 22:33:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: