MIKA

2010-10-12
18:17:29

Sjuk...
Är återigen sjuk som ett litet djur, fy fan,, mår piss verkligen. Gick upp och gick till skolan idag, stannade tills efter klassrådet, sen åkte jag ner på stan och virrade runt till bussen skulle gå. Kom hem halv ett, sen däckade jag i sängen. Sov till halv fem. Sen jag vaknade har jag bara legat i soffan och kurerat mig med te och knäckebröd med medwurst på. Som det känns nu blir jag hemma imorgon.. Blääääeeh. Orkar inte vara sjuk. Nu ska jag proppa i mig en alvedon och hoppas på att dimman i mitt huvud försvinner ett tag.

// Mika
Kommentar:
#1: Micke

Krya på dig syster. Vi kan byta om du vill, har varit och lagat en lagning i en tand och har mycket ondare nu än innan =(

2010-10-13 @ 10:53:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: