MIKA

2011-04-13
11:17:34

13 april 2011
Åh, vilka fina rubriker jag har nu för tiden. Nåväl. IDag, på min lediga dag, steg jag upp klockan 09.00, och runt kvart i tio gick jag och min kära granne/klasskompis till K1 för att lämna in våra tvättstugenycklar och få nya. Sedan spatserade vi hemåt, och jag lade mig i soffan i väntan på att hyresvärden skulle komma och besiktiga lägenheten. Han och en till  kom innan 11, och devar ute ur lägenheten efter kanske 7 minuter. Fort gick det, och lägenheten såg mycket bra ut sa dem. Hoppas man får samma respons när de ska städkolla. Bör inte vara några som helst problem.

Nu ska jag dra på mig riktiga kläder, sitter i pyjamas typ. Sedan ska jag ner på stan för att träffa en gammal klasskompis ifrån högstadiet, Anna, sen ska jag inhandla penna och sudd så att jag vet att jag har inför nationella provet i svenska b imorgon.

Sedan idag ska jag ägna mig åt lite skoluppgifter. Foto och filmkunskap närmare bestämt. Måste ladda ner trialversionen av Lightroom också, så jag får till den rätta effekten. hähä. Ja.

Ni kanske får se resultat sen i bloggen. U never know, så att säga.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: