MIKA

2011-04-04
17:24:28

4 april 2011
Hejsvejs. Sitter här och är proppmätt, har precis ätit fläskfilé med pepparsås och pommes. Skulle ha ätit det igår egentligen, men det glömde jag bort.

Har haft en snubbe här som kollat på lägenheten för drygt en timme sen också. 

Skolan idag har inte bestått av mycket alls, förstår inte vad vi gjorde där över huvudtaget. Vi fick lite info om nationella provet i svenska b, annars var det inte mycket vettigt som gjordes.

Skall om en stund ställa mig på crosstrainern i 20-25 minuter också. Imorgon åker jag hem till mamsen efter skolan, för att följa med henne och vovven till veterinären i Torsby på onsdag, då jag inte har några lektioner.

Väldigt intressant inlägg det här blev. Inte.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: