MIKA

2011-04-07
23:10:57

Byxlös och no luck.
Tjo! Blir ett sent blogginlägg idag.

Efter skolan idag så drog jag på Kupolen i hopp om att hitta nya byxor (äger nämligen knappt några, alla är trasiga och redo för soptunnan). Hittade jag något? Nej. Självklart inte. Skulle hitta mig en ny, svart vårjacka. Hittade jag det? Nej. Skulle kolla efter något kavajliknande hittade jag det? Nej. Inte ett skit. Jäkla skit. När jag väl täntke att jag skulle inhandla lite. Men men. Glädjande nyheter var det när jag kom hem iallafall. Min studentklänning hade kommit, satt som en smäck! Deklarationen hade också kommit, får tillbaka lite pengar på skatten. Härligt värre, direkt in på sparkontot.

Sen idag har jag umgåtts med Christina, vi har snackat skit och planerat lite inför morgondagen då det blir rockafton i Lima. Jag och esteterna. haha. Nåväl. Var väl allt jag hade att säga för nu.

Ciao!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: