MIKA

2011-04-21
18:43:39

Skärtorsdag 2011
Hej på er, och glad påsk! Har precis städat ihop och diskat och dammsugit tills Christina kommer hit. Innan har jag storhandlat på Ica Maxi, och jag säger då bara att jag never in my life ska sotrhandla utan at någon skjutsar mig eller jag har körkort eller att jag har tillgång till taxi. Fy fan att dra på tre kassar och en väska på bussar. Till Bussar. Från bussar. hujedamig.  Men nu är det gjort, så nu finns det mat här i stugan, härligt!

Ska ta och byta om lite snart sen lite senare dra mig mot stan och köpa fetaost och glass som jag glömde när jag handlade innan, sen ska jag möta världens bästa Christina på stationen. Vi ska laga god mat och äta glass ikväll, och skratta åt dåliga filmer. FAN! jag glömde gå till Hemmakväll och hyra film. Nåväl, tur jag har filmer hemma man kan skratta åt. Men inte vår alldeles speciella film. Den är rolig, hihi.

Skoldagen har bestått av foto och sen håltimme ochsedan Filmkunskap/Kulturhistora. Jag redovisade idag och jag tyckte att det gick åt helvete, läraren däremot tyckte att det var "Exemplariskt!" för att citera honom. Kändes grymt skönt faktiskt!

Nej, nu blev det lite mycket snack här.

PUSS på dig också mamma !

Glad påsk än en gång! Ses i Blåkulla ;)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: