MIKA

2011-04-17
20:58:02

Söndag 17 april
Hej alla barnen!

Min helg har varit super, i torsdags kom jag hem till Malung, i fredags städade jag i rummet och jobbade, igår åkte jag och mamma till Falun, med ett stopp på Lager 157 i Sågmyra. Inhandlade mig en t-shirt, lite strumpor och två par solglasögon! Jag har inte haft solglasögon sen jag var typ. 5 kanske? Just nu älskar jag modet med stora solglasögon, de täcker nämligen mina vanliga glasögon, tjohoo! Införskaffade mig även ett par lila basketkängor (a.k.a converse, fast.. det var inte äkta converse, men iallafall.) 50 riksdaler betalade jag för skorna, billigt och bra!

Iallafall. Sen åkte vi hem till lägenheten och började rota och rensa och packa och dona. Nu är det lite tomt i min hylla, och det känns bra!  Efter allt sånt så åkte vi till Max och åt, sedan hem till lägenheten igen och bar upp tomkartonger och sånt.

Idag så var vi ute på stan och jag införskaffade ett par skor till studenten, samt hårspray och torrshampoo. Sen skulle vi äta men vi visste inte vart så vi åkte till Kupolen i Borlänge och åt på Matpalatset där, och sen drog vi till Cubus och jag panikhandlade ett par byxor, dock fel färg än vad jag egentligen vile ha, men jag var i desperat behov av byxor. Inhandlade även en skjorta och en t-shirt till. Så nu har jag kläder för ett tag till, haha.

Sitter just nu och pluggar till provet i Arbetsmiljö och säkerhet som vi har imorgon. Inte så roligt, men måste göras.

Förresten, slå på TV4 idag klockan 21.00, dvs strax. Bra film där, In Bruges! :)

Ha det bäst!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Men haha, jag åt också på Matpalatset idag!! :O XD

2011-04-17 @ 21:41:37
#2: Jasmine

svar: Haha jaa :D Jaha, vi åkte nog hem vid den tiden tror jag, haha! :D

2011-04-17 @ 22:46:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: