MIKA

2011-04-03
15:35:16

Städa, dona, fixa.
Hejsan svejsan!

Sitter hemma i Falun återigen, och har precis städat ihop i hela lägenheten och lite sånt.  Imorgon kommer det en snubbe och ska kolla på lägenheten så tänkte att det var lämpligt att få den att se någorlunda fin ut iallafall, höhö.

Helgen har bestått av jobb och barnpassning, Alicia har varit hos mig och mamma under gårdagen och idag på förmiddagen. Hon är så go den lilla tjejen, inte ett enda gnäll har det varit. :)

Har även fotat lite till en skoluppgift, och så har jag självklart fotat Alicia, så bilder kommer upp ikväll.

Skall snart ta en promenad till Willys och handla lite mjölk och så, om jag orkar resa mig upp ur stolen dvs. Hähä.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: