MIKA

2011-08-16
18:31:25

16 Augusti 2011
Hej på er alla människor!

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat någonting under de dagar jag varit hos min kärlek, men har inte orkat helt enkelt. Jag tog semester från blogg och mobiltelefon i princip, så för dem jag inte svarat på sms och telefonsamtal så ursäkta, haha.

Har haft jättebra dagar hos Alex, vi har myst, gått runt på stan och varit på bio. Vi såg den sista Harry Potter filmen, och jäklar så bra den var. Åh. Men det känns lite skumt att det är slut nu. Det har ju varit en del av ens barndom, både böckerna och filmerna. Men men, allting har sitt slut (förutom typ serierna Hem till Gården och Glamour, de tar fasen aldrig slut..) Iallafaaall. 

Min morbror och hans fru är här på besök. Eller ja. Morbror har åkt till Rörbäcksnäs i några dagar för att hälsa på folk han känner där uppe, medans hans fru är här hos mig och mor. Trevligt att de vill komma upp till oss lite.

Jag kom hem igårkväll för övrigt, var en seg resa, men det gick bra. Bror Micke hämtade mig i Värnäs så fick åka bil den sista halvtimmen, inte helt fel.

Idag har jag pluggat och så har jag varit hos frisören, mor bokade tid åt mig igår när hon klippte sig, och jag fick tid redan idag, vilket var superbra.

Lite tråkigt inlägg idag men det är bättre än inget, hoppas jag :O

Nu är det klippt ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: