MIKA

2011-08-17
23:26:26

17 Augusti 2011
Hejsan!

Idag har jag umgåtts med Christina mest hela dagen, förutom ett uppbrott för thaimat med mor och moster. Inte helt fel.
Christina och jag satt och fikade samt gick runt på byn en sväng, sen drog vi oss hemåt. Så var jag hemma en stund, sen kom bror Peter och jag och mamma åkte ner med honom på byn för att hämta thaimat. Åt mat och satt en stund, sedan gick jag till Christina igen, så vi fortsatte babbla, gick ut och gick med Dolly, och babblade lite till, planerade en spontantrip till Mora någon dag det närmaste. Hoho.  Inte så spontant att planera den men vad tusan.

Nu sitter jag här igen, kommer inte dröja innan jag lägger mig i sängen, slår på en film och slutligen sover. Imorgon är en ny dag som jag inte riktigt vet än vad bjuder på, men det visar sig.

Ha de!

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: